Austus ja võrdsus. Klienti juhendades püüan ma olla tema partner, mitte nö tark asjatundja, kes räägib kuidas asjad tegelikult käivad. Soovin, et klient tunneks end minuga võrdsena ja saaks võimalikult vabalt selgitada enda olukorda ja arutleda probleemide võimalike lahenduste üle. See võimaldab luua tegevuskava ja anda juhised, mis on kliendile arusaadavad, aktsepteritavad ning tema igapäevaelu, uskumuste ja taustaga sobituvad.

Sihipärasus ja läbipaistvus. Klienti juhendades annan talle infot, mis on otseselt tema vajadustega seotud, individuaalselt kohendatud, rakenduslik ja võimalikult teaduspõhine. Juhiseid ja soovitusi andes selgitan, mis on harjutuste ja tegevuste eesmärk ning missugust tulemust me nende tegevuste foonil ootame. Püüan enda ja kliendi koostööd maksimaalsel võimalikul määral mõtestada, selgitada ja struktureerida ning hinnata valitud tegevuste ja koostöö mõju ning tulemuslikkust.

Areng ja professionaalsus. Pean oluliseks erialast arengut, koolitustel osalemist ning enda teadmiste ja oskuste järjepidevat täiendamist, et oskaksin võimalikult palju arvestada kliendi individuaalsusega ja kasutada talle sobivaid võtteid ning sekkumisi. Pean lugu töösuhetes kehtivates piiridest, konfidentsiaalsusest ja kutse eetikast. Lisaks kliendi heaolule tagan enda, kui spetsialisti heaolu ja töökõlbulikkuse, osaledes regulaarselt kovisioonides ja supervisoonides.